USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Näiltä sivuilta löydät vastaukset ja ohjeet työnantajien useimmiten kysyttyihin kysymyksiin. 

Olen tilaamassa lounas- ja/tai virikeseteleitä, mikä on asiakasnumeroni?

Jos olet rekisteröitynyt asiakkaaksemme, olet saanut asiakastunnuksesi sähköpostitse. Mikäli et löydä asiakastunnustasi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme: 09 7594 2848 (ma-pe klo. 9:00-16:30)

Mikä on toistotoiminto? 

Toistotoimintoa käyttäessä, työntekijän ei tarvitse joka kuukausi valita ladattavaa saldoa vaan sama summa latautuu automaattisesti kortille. Voit hyväksyä toistotoiminnon osaksi saldolatauspyyntöä. Tämän hoidat helposti Ticket® On-the-Web -palvelussa. Muistathan myös ohjeistaa työntekijät toistotoiminnon käytöstä.

Missä ja mihin liikunta- ja kulttuurietua voi käyttää?

Ticket Virike® (Mind&Body®) -korttia, Ticket Duo® -korttia ja virikeseteleitä voi käyttää yli 5 500 Edenredin palveluverkostoon kuuluvissa liikunta - ja kulttuuritoimipisteissä ympäri Suomea. Liikunta- ja kultturietu on työnantajan työntekijöilleen tarjoama omaehtoinen verovapaa etu liikunta- ja kulttuuritoimintaan.


Missä ja miten lounasetua voi käyttää?

Ticket Lounas® -kortilla, Ticket Duo® -kortilla, mobiilimaksulla ja lounasseteleillä voi maksaa Edenredin palveluverkostoon kuuluvissa ravintoloissa, pikaruokaloissa ja lounaskahviloissa Suomessa. Verkostoomme kuuluu yli 14 000 käyttöpaikkaa. Yksittäinen maksu voi olla enintään kulloinkin voimassaolevan Verohallinnon luontoisetupäätöksen mukainen maksimi- ja minimiarvo. Vuonna 2017 enimmäisarvo on 10,30 € ja minimiarvo 6,40 €. 

Mikä tuote sopii yrityksellemme parhaiten?

Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden valita heille parhaiten sopiva tuote: seteli tai kortti + mobiilimaksaminen. Tutut Lounasseteli ja Virikeseteli ovat edelleen erittäin suosittuja ja sopivat hyvin varsinkin pienemmille yrityksille, joissa seteleiden hallinnointi on helppoa. Korttiratkaisu sisältää myös mobiilimaksamisen (virike-edun osalta tulossa 2017 aikana) ja se tarjoaa monia etuja sekä käyttäjälle että yritykselle. Ota yhteyttä myyntiimme, niin etsitään yhdessä juuri teille sopivin ratkaisu!

 
Miten tilaan Lounas- ja/tai Virikeseteleitä? 

Lounas- ja Virikesetelit tilataan helposti verkkosivuiltamme omalla asiakasnumerolla. Uudet asiakkaat saavat asiakasnumeron täyttämällä rekisteröitymislomakkeen. Setelit maksetaan tilauksen yhteydessä ja ne toimitetaan asiakkaalle muutaman päivän sisällä maksusta.

Miten otan käyttöön kortti- ja mobiilimaksamisen? 

Lounas- ja Virike-etu on helppoa tarjota korttina, suosituin on nämä edut yhdistävä Ticket Duo –kortti. Korttiratkaisu sisältään myös mahdollisuuden maksaa matkapuhelimella MyEdenred sovelluksella (virike-edun osalta tulossa 2017 aikana). Kortit voit tilata helposti täältä tai ota yhteyttä myyntiimme, autamme sinua miellämme!  

Kuinka kauan Ticket-kortti ja sen saldo ovat voimassa?

Kortti on voimassa 24 kuukautta sen tilauspäivästä. Kortin voimassaoloaika on merkitty kortin etupuolelle. Näet yrityksenne työntekijöiden korttien voimassaoloajat Ticket-On-the-Web -palvelusta. Henkilöstöasioista vastaaville yhteyshenkilöille lähetetään lisäksi sähköpostitse ilmoitus, mikäli työntekijöiden kortteja on vanhenemassa 30 päivän sisällä.

Kortille ladattu saldo on voimassa 24 kuukautta saldon latauspäivästä.  
 

Kuinka kauan työntekijä voi käyttää korttia, kun hän on lähtenyt yrityksen palveluksesta?

30 päivää siitä, kun työntekijä on laitettu ”poissa palveluksesta” -tilaan Ticket on The Web -järjestelmässä. 
 

Ticket® On-the-Web - Kuinka saan toisen henkilön hallinnoimaan tilauksia? 

Ilmoita toinen henkilö käyttämällä yhteydenottolomaketta nettisivuillamme.

Työntekijällä on kortti entiseltä työnantajalta. Voiko hän ottaa vastaan uuden työnantajan edut? 

Kyllä uuden työnantajan edut voi ottaa käyttöön. Kortti aktivoidaan ja rekisteröidään MyEdenrediin eri käyttäjätunnuksella kuin edellinen kortti. Käyttäjä määrittelee tunnuksen itse.


 

Delicard-lahjakortin ostaminen


Mitkä ovat Delicardin yhteystiedot?

Elimäenkatu 15, 00510 Helsinki
Korttitilaukset: puh. (09) 7594 2810 
(pvm/mpm)
Lunastusasiat: puh. (09) 7594 2810 (pvm/mpm)
Sähköpostiosoite: myynti@delicard.fi
Asiakaspalvelu arkisin: klo 9.00-16.30


Huomaathan, herkku- ja tavaralahjojen toimitus tapahtuu ainoastaan postitse. Erillistä noutopistettä ei enää ole.
 

Miten Delicard-lahjakortti toimii?

  1. Tilaa valitsemasi lahjakortit meiltä netin kautta tai puhelimitse. Netin kautta voit tilata myös sähköpostilla toimitettavia eDelicardeja.
  2. Toimitamme paperiset lahjakortit kirjekuorineen sinulle.
  3. Anna kortit lahjana eteenpäin.
  4. Lahjan saaja valitsee itse kortin lahjavaihtoehdoista mieleisensä, ja tilaa lahjansa meiltä.
  5. Toimitamme lahjan suoraan lahjan saajalle.

Miten tilaan Delicard-lahjakortteja?

Voit tehdä Delicard-lahjakorttien tilauksen seuraavasti:

Onko Delicard-lahjakorttien tilauksessa vähimmäismäärää? 

Delicard-lahjakorttien tilauksissa ei ole vähimmäismäärää. Toimitamme tilaukset yhdestä kortista lähtien.


Kuinka nopeasti Delicard-lahjakortit toimitetaan minulle? 

Delicard-lahjakortit, joihin ei tule painatusta, lähetetään postitse kahden arkipäivän sisällä tilauksesta. Painatuksella varustetut kortit toimitetaan vedoksen hyväksymisestä viiden arkipäivän kuluessa.


Kuinka pitkään Delicard-lahjakortit ovat voimassa?

Delicardin tilauskorttiin on merkitty lahjakortin voimassaoloaika.
 

Voinko ostajana palauttaa käyttämättä jääneitä Delicard-lahjakortteja?

Jos lahjansaajien tarkka määrä ei ole tiedossa, kannattaa tilata muutama ylimääräinen kortti. Mikäli lahjakortteja sattuisi jäämään lahjoittamatta, voi ostaja palauttaa lahjakortit takaisin Edenredille ennen niiden umpeutumista. Vaihdamme ne uusiin, voimassa oleviin kortteihin. Palautusoikeus on korkeintaan 10 % tilatusta kokonaiskorttimäärästä. 
 

Toimivatko Delicard-lahjakortit kaikkialla Suomessa?

Toimitamme Delicard-lahjakortit, samoin kuin lahjalähetyksetkin kaikkialle Suomeen. Englanninkieliset Delicard Scandinavian Choice -lahjakortit toimivat EU-maissa sekä Norjassa ja Sveitsissä.


Miten Delicard-lahjakortit toimivat ulkomailla?

Englanninkielinen Delicard Scandinavian Choice -lahjakortti toimii kaikissa EU-maissa, Sveitsissä ja Norjassa. Lahjalähetykset toimitetaan vastaanottajan osoitteeseen DHL-pikajakelulla. Ruotsissa toimivia Delicard-lahjakortteja on saatavana myös Suomesta. Lisätietoja saat soittamalla Delicard-myyntiin numeroon (09) 7594 2810 (pvm/mpm).


Miten maksan lahjakorttitilaukseni?

Toimitettuamme lahjakortit lähetämme yrityksille laskun erikseen. Maksuehto: 14 päivää netto. Yksityishenkilöt maksavat netin kautta tehtävän tilauksensa luottokortilla (Visa ja MasterCard) tai verkkopankissa.

Tuleeko Delicard-lahjakorttien laskuun toimituskuluja?

Kyllä. 1 - 5 Delicard-lahjakortin tilauksesta veloitamme toimitus- ja laskutuskuluja 8 euroa + 24 % alv., toimitus 1 lk. kirjeenä. Yli kuuden kortin tilauksesta veloitamme 12 euroa + 24 % alv., toimitus Itella Express Day -kuljetuksella (Keltainen Kuljetus 14 -lähetyksenä). 


Mitä Delicard-laatutakuu kattaa?

Delicardin laatutakuu kattaa niin herkut kuin muut lahjatuotteet sekä kuljetuksen. Takaamme herkkujen säilyvän viileinä kuljetuksen ajan. Edellytämme, että herkkuja on säilytetty pakkauksessa olevien ohjeiden mukaisesti ja huomautus herkkujen osalta tehdään kolmen päivän kuluessa viimeisestä ilmoitetusta käyttöpäivästä. Keittiötuotteiden takuuaika on kaksi vuotta toimituspäivästä. Tavaralahjojen osalta edellytämme valmistajan ohjeiden mukaista käsittelyä.

Huomautus keittiötuotteesta tulee tehdä kahden vuoden sisällä tuotteen toimituspäivästä. Mikäli tuote ei ole vastannut odotuksiasi, ilmoita siitä meille täyttämällä
yhteydenottolomake sivuillamme. Otamme sinuun mahdollisimman pian yhteyttä. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen myynti@delicard.fi tai soittaa numeroon (09) 7594 2810 (pvm/mpm).


Voidaanko Delicard-lahjakorttiin painattaa tervehdys tai logo?

Delicard-lahjakortteihin voidaan painattaa esim. yrityksen logo ja tervehdys. Painatusta varten tarvitsemme kuvat ja tekstit painokelpoisina ja enintään 4 Mt. suuruisina tif, jpg, eps tai gif- muodossa. Haluttu logo ja tervehdys liitetään Delicard-tilaukseen verkkosivuilla tilauksen tekemisen yhteydessä.
 

Missä muodossa voin toimittaa logon painatettavaksi Delicard-lahjakorttiin?

Haluttu logo ja tervehdys liitetään Delicard-tilaukseen verkkosivuilla tilauksen tekemisen yhteydessä. Painatusta varten tarvitsemme kuvat ja tekstit painokelpoisina ja enintään 4 Mt. suuruisina tif, jpg, eps tai gif- muodossa.





 


Edenred Finland Oy Elimäenkatu 15
00510 Helsinki

Ticket Lounas®/ Ticket Restaurant®, Ticket Duo®, Ticket Mind&Body®/Ticket Virike® and Ticket Transport® cards are issued by PrePay Technologies Ltd, a member of Edenred Group, under license from Mastercard International Incorporated. The cards are valid only in Finland within the network of merchants accepting the cards. Card programmes are managed by Edenred Finland Oy. Mastercard is a registered trademark of Mastercard International Incorporated.

Käytämme sivustolla evästeitä palvellaksemme sinua paremmin. Jatkamalla sivustomme käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa.